Moneybird is een systeem voor boekhouding en alles wat daarbij komt kijken. Het wordt gebruikt voor het regelen en bijhouden van betalingen, voor facturen en offertes, voor btw-aangifte, en meer.
Als je een webshop hebt, zul je ongetwijfeld gegevens uit je webshop ook nodig hebben voor je boekhouding. Het is echter heel onhandig om steeds handmatig deze gegevens over te zetten.
Gelukkig is er een manier om dat te automatiseren: je kunt gebruik maken van een API-koppeling.
Een API-koppeling zorgt ervoor dat je webshop en Moneybird met elkaar kunnen communiceren en gegevens uit kunnen wisselen. Zo wordt Moneybird automatisch geüpdatet op basis van wat er in je webshop gebeurt.
Als een klant iets koopt in je webshop, bijvoorbeeld, wordt de betaling automatisch verwerkt in Moneybird. Facturen kunnen automatisch gegenereerd en verstuurd worden vanuit Moneybird.
Wij nemen je het volledige proces uit handen. We zorgen ervoor dat Moneybird en je website gegevens met elkaar kunnen uitwisselen. We kunnen Moneybird integreren op bestaande én nieuwe websites.
Heb je naast Moneybird nog een ander systeem dat je wilt laten communiceren met je website? Hier vind je andere API-koppelingen waar we ervaring mee hebben.
Vraag ons naar de mogelijkheden!