We hebben in de loop der jaren heel veel voor Luijten Groep mogen betekenen. Bijna elke bv die deel uitmaakt van dit moederbedrijf, is door ons voorzien van online presentatie. Nu, bij het vijftienjarige jubileum van Luijten Groep, was het moederbedrijf zelf aan de beurt!
We mochten ons echt van onze beste kant laten zien voor dit mooie jubileum. We zijn ingezet om de presentatie van het evenement te verzorgen, zowel on- als offline.
Als eerste hebben we ons bezig gehouden met de visuele presentatie van het jubileum. Zo’n evenement heeft natuurlijk een herkenbare identiteit nodig, met de juiste boodschap. We wilden een combinatie van alle diensten van Luijten Groep visueel presenteren. Alles in de herkenbare huisstijlkleur: blauw.
Om zoveel mogelijk mensen op de hoogte te brengen over het evenement, hebben we flyers ontworpen en op verschillende locaties verspreid. Naast de open dag voor het jubileum was er nog een zakelijk symposium en een feestavond voor het personeel. Wij mochten hier de uitnodigingen voor ontwerpen, inclusief een mooie envelop in de open dag-stijl.
Om overal dezelfde visuele presentatie door te zetten, hebben we ook gewerkt aan de social media-headers, e-mailhandtekening, bouwdoeken, een advertentie in de krant en een evenementenplattegrond. We zijn van alle markten thuis!
Na dit evenement werd ons gevraagd om de website naar een hoger niveau te tillen. De website was in eerste instantie gemaakt als een simpel doorverwijsportaal naar de onderliggende bedrijven, maar door de jaren heen was dat niet meer genoeg. Wij voorzagen de website van nieuwe grafische vormgeving. Qua functionaliteiten hebben we nog enkele zaken toegevoegd, zoals nieuws, vacatures en een contactformulier.
Het doel was om het ontwerp van de website naadloos aan te laten sluiten bij de stijl die we voor de uitnodigingen gebruikten. Hier begon ons programmeurshart van te bonken. Het is namelijk een uitdaging om design van drukwerk om te zetten naar online designs. Bij Luijten Groep gold dat vooral voor de schuine secties die we hadden verwerkt in de uitnodigingen, want de structuur van het web is grotendeels recht.
Het is ons echter gelukt om de schuine secties te implementeren in de website, mét een diepte-effect dat alleen online mogelijk is.
Op de mobiele versie van de website hebben we ervoor gekozen om de schuine vlakken te vervangen door rechte vlakken, omdat een website al snel chaotisch lijkt als er veel details op een klein schermpje staan. Desondanks hebben we de meeste huisstijlelementen behouden voor de mobiele versie, zodat we ook in het klein de juiste sfeer konden creëren.
“Webmix heeft een mooie en overzichtelijke website ontwikkeld voor Luijten Groep. Deze is geheel naar wens en we ontvangen veel positieve reacties. Het team van webmix is creatief en denkt goed mee.”
Heb jij voor ons een speciale uitdaging? Wil je jouw bedrijf ook op een unieke manier online presenteren, in de huisstijl én met alle toffe mogelijkheden van het web? Met daarnaast oog voor zoekmachineprestaties? Trigger onze creativiteit en laat je verrassen. Kom een keer langs om vrijblijvend een kop koffie te doen en leg je case voor.